Onsdag

När jag kom hem från jobbet stod en yoghurtburk med nyplockade smultron på mitt köksbord. Min faster hade skickat med dem till mig med pappa när han åkte hem från farmor idag. Så gott! Jag väljer smultron över jordgubbar alla dagar i veckan.
Efter den stora näven med tabletter (som om jag tar allt i en näve.. jag tar en tablett i taget med typ 4 klunkar vatten mellan varje för jag är så dålig på att svälja) igår kväll så lyckades jag faktiskt sova 5 timmar i sträck. Nytt rekord den senaste veckan skulle jag tro. Vid 05.30 gav jag upp mina försök att sova och åt frukost istället. Sedan jobbade jag 10-19. Lång dag, men har gått bra. Sedan jag kom hem har jag ätit smultron, resterna från fläskfilén häromdagen och kikat på New Girl. 

Imorgon är jag ledig. Jag ska träffa Lina på förmiddagen och på eftermiddagen ska jag tvätta. Glömde min tvättid förra gången så nu var de nästan 3 veckor sedan jag tvättade, så det behövs!! Ska hämta ut ett paket från Asos också. Spontanhandlade massa kläder som jag absolut inte behövde men ville ha häromdagen. Lyx att kunna göra så ibland.

I helgen jobbar jag 07-16. Det blir mastigt på söndag när vi förväntar oss försäljningsrekord. Många familjer/kompisgäng är påväg hem från midsommarfirande och vill stanna till på vägen för burgare. Vi är maxat med folk inne och jag kör skift. Blir nog intensivt - men kul!
#1 - - Smithk736:

griseofulvin psoriasis gdkagdfgfkeegdkd