Onsdag

(null)
Den här bilden är så himla gullig. Vi har sedan Teo var liten haft som regel att inte ha honom i sängar eller soffor, och det vet han. Men ibland så får han för sig att trotsa detta. Som idag när August kom hem, så börjar han med att hälsa som vanligt och sedan liksom smyger han sig upp ålandes, som för att vi inte ska märka, och lägger sig och gosar ner sig bredvid August. Behöver jag säga att han fick ligga kvar en stund när han var så söt?

Idag har jag varit ledig. Jag har fotat och vägt utrensafe kläder och lagt upp i en sälj-grupp på facebook så nu hoppas jag på lite napp. Hittills har jag sålt ett plagg. Annars har jag mest tagit det lugnt, jag åkte till mamma och pappa där vi hade filmkväll framför Hitta Doris med popcorn och grönsaker och dipp. Nu ska jag snart sova, kanske kikar ett avsnitt Outlander innan. Imorgon ska jag jobba 10-19. 
#1 - - Anonym:

Vilken söt hund. Vad är han för ras? :)

Svar: Det är en finsk lapphund! :)
Agnes