@mamma och pappa

(null)
(null)
(null)
Har fortsatt spenderat dagen med min föräldrar. De har löst av varandra litegran när de åkt till och från jobbet. Gick en skön promenad med pappa och Teo i förmiddags som slutade i värsta skräprundan eftersom vi fick lite tvångstankar och började plocka skräp, haha.

Varit en sväng förbi August med lite grejer och även förbi hemma och hämtat upp lite grejer för att spendera en natt till hos mamma och pappa. Har nu legat och läst ur Jonas Gardells andra bok i "Torka aldrig tårar"-trilogin. Jag slits mellan att tycka att den är väldigt fint skriven till att den ibland kan bli lite långtråkig och fokusera på lite för mycket på metaforer och liknelser. Jag kan dessutom inte avgöra om den stressar mig eller lugnar mig mest med de utförliga berättandet kring de olika karaktärernas sista tid i livet och på dödsbädden. Det lugnar mig att få läsa om det, men det river också upp oro. 

Förövrigt, ang kommentarer. För att förtydliga så kan jag självklart inte redigera era kommentarer. Jag kan alltså inte ta bort eller lägga till något i en kommentar. Det jag kan göra är att ta bort en hel kommentar som jag finner olämplig eller välja att inte publicera en kommentar (t ex om den som kommenterar önskar att skriva en kommentar som ingen annan än jag kan läsa, är isåfall bara att skriva det i kommentaren!). Sedan kan det även krångla lite med att publicera och svara på alldeles för långa kommentarer via appen av någon anledning. Så de kommer jag att publicera när jag använder mig av datorn nästa gång!
#1 - - Anonym:

Känner dig inte och halkade in på din blogg på ett bananskal. Har läst i flera månader nu. Jag beundrar dig sååå mkt och hejar på dig massor! Plus - du skriver fantastiskt bra, kanske kan din blogg bli en bok så småningom. Många kramar! /Anna

Svar: Vad kul att du läser och tack för all pepp! Hade varit kul med en bok, men då skulle den behöva bli mer välskriven än bloggen haha. Och det krävs otroligt mycket tid och engagemang som jag är osäker på att jag har just nu, haha.
Agnes

#2 - - Volmarc.blogg.se:

Din blogg är verkligen jättebra!
Heja dig! Fortsätt verkligen!

Svar: Tack vad snäll du är!
Agnes