AW, scones och mensvärk

(null)
(null)
(null)
Igår var jag på AW på Butlers med några kollegor. Var himla trevligt. God mat, onsdags-quiz och mycket snack. Tog mig ett glas vin också till maten (inte druckit alkohol på länge pga tar mediciner men tänkte att ett glas inte kunde skada så mycket), var väldigt gott och väldigt lagom.

(null)
Idag har jag käkat scones-lunch med Sofia och Lisa efter att de slutat jobbet. Fick mens från ingenstans (vet aldrig när den kommer längre, eller om den ens kommer) och efter knappa 10 minuter så kom mensvärken smygandes. Efter några timmar gjorde det så jävulskt ont och när varken att promenera runt, ta alvedon eller ligga över en stol hjälpte så bestämde jag mig för att gå hem. Trodde typ att jag skulle svimma, eller spy, på gatan av smärtan men nu när jag kom hem la jag mig med den elektriska värmedynan och oh my god smärtan bara löstes upp (förmodligen med lite hjälp av alvedon också). Usch, aldrig haft en sån hemsk mensvärk så var bara tvungen att berätta om det, haha.