Senaste dagarna summerat

(null)
Onsdags på Espresso House med Lina, vi pkte på några timmars shoppingrunda på Överby.

(null)
(null)
(null)
Torsdags på Stures med Sofia och Lisa. Vi satt i 2.5 timmar och babblade på om livet (sedan fick jag ont i ryggen av att sitta så länge så vi fick bryta upp vid 19.30). Jag är så himla lycklig över att jag har så fina vänner, jag vet att jag säger det hela tiden men jag tror inte det går att säga för mycket. Vi kan prata om allt, verkligen allt. Samtalsämnena i torsdags svängde från menscykler till säljarjobb, från julklappar till syskonen till ingående berättelser om diverse kuratorbesök. 

I fredags var jag på jobbet i några timmar för att ha möte med vår nyaste skiftledare Julia inför hennes kurs. 

(null)
Idag lördag var jag supersugen på tacos så det såg jag till att handla till och fixa lagom till Daniel slutade jobbet. Annars har jag börjat spela ett nytt spel på mobilen, Harry Potter-spelet. Som gjort för en HP-nörd som mig. Tyvärr krävs det mycket väntetid om man som mig inte vill spendera massa pengar på det..

Imorgon så ska jag på spa med tjejerna. Arken Spa i Göteborg, där jag var med mamma i våras. Ser så fram emot det. Vi har brunch och sedan några timmar i spaavdelningen. Minns att jag var så nöjd med Arken när jag var där senast, och nu att få åka dit med mina favoriter och få kvalitetstid. Fantastiskt!