Skogspromenad, energi och röntgen

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Lite bilder från vår svampplockning hos farmor i lördags. Jag, Daniel, mamma, pappa och Teo åkte upp en tur. Det fanns inte så mycket svamp, och jag blev ganska andfådd av skogspromenaden, men det var mysigt ändå. 

I söndags hade jag massa energi som omväxling (längesedan jag var så pigg en hel dag). Jobbade mellan 13-16 i köket, åkte sedan direkt till Daniels korpen innebandymatch (de vann, tjoho! jag har blivit deras största supporter). Efter matchen smsade pappa och frågade om vi ville ha tacos så då avslutade vi kvällen hemma med familjen. 

Idag har jag varit på röntgen i Uddevalla. Det var en magnetröntgen på ryggen/lungan. Har ju haft ont i lungan, tar morfin varje dag, så det är det de vill kolla upp framförallt. Har märkt att något är annorlunda i lungorna det senaste. Förmodligen är det ju tumörerna som växer, men ändå bra att kolla upp. Smärtar på lite olika ställen (dock hjälper morfinet jättebra!) och blir lätt andfådd. Märker också att jag får ett slags väsande andetag så fort jag blir det minsta andfådd. Låter som min 92åriga farmor när jag andas. Någonting säger mig att det inte direkt är särskilt bra, men det stör mig inte så mycket just nu så jag väljer att inte lägga för mycket fokus på det. Istället ska jag fokusera på att äta maten som står på spisen. Ris och köttfärsås med vita bönor och röda linser är på menyn idag. Mums.
#1 - - susanne:

Du tar så fina foton Agnes. De är bra komponerade och bra in -/utzoomade. Det är en skön känsla i dina bilder sommdu förmedlar. Jag tycker att du ska bli fotograf 👏



Svar: Tack vad snäll du är! 😄
Agnes

#2 - - Marcus:

Fantastiskt fina bilder!

Svar: Tack!
Agnes