Frisk, Ikea och cellgifter

(null)
(null)
Igår vände det äntligen och jag började må lite bättre. Vilade hela dagen med endast paus för en liten promenad och kaffestund med Lisa samt en kort promenad för att hämta min bil på verkstaden. Det verkade ha gjort gott för idag har jag varit pigg.

Åkte med mamma och August till Ikea där vi gick runt i några timmar. Efter lite kaffe på Espresso House åkte vi även via nyöppnade Lager 157 på Överby, kul. Nu är jag rätt så trött efter en heldag med shopping, men trött på ett bra sätt.

Imorgon ska jag börja med ett par cellgiftstabletter. De heter Ixoten och det krävs tydligen någon speciell licens för att få ut dem från läkemedelsverket? Mycket märkligt. Hoppas i alla fall verkningsgraden är fantastisk och biverkningarna noll, men jag vet ju hur det brukar vara haha. Håll tummarna för mig imorgon! 
#1 - - Malin:

Är det ett cellgift du inte provat förut? :) Håller självklart tummarna stenhårt!!! Kram

Svar: Ja, det är det faktiskt! De hittade efter lite efterforskning ett par nya. Men de verkar inte direkt ha hopp om att de kommer bota, men förhoppningsvis sakta ner förloppet i alla fall :) Tack, kram!
Agnes

#2 - - Lin:

Håller tummarna!!

Svar: Tack!
Agnes

#3 - - Brett:

Klart man håller tummarna!

#4 - - janet:

Håller både tummar och tår!

Svar: tack!
Agnes