Onsdag

(null)
(null)
Vi har haft två liter utgången mjölk hemma så det har blivit latte i mängder de senaste dagarna. I förrgår lärde jag till och med Daniel att använda maskinen. 

Har varit ledig måndag, tisdag och onsdag (blir så konstigt att säga ledig dock eftersom jag merparten av dagarna är just ledig nu som sjukskriven, är snarare ovanligt att jag jobbar). Igår var Daniel också ledig så vi åkte en sväng till Överby och handlade bland annat en badrumsmatta och en ny tvålpump till toaletten. Imorse var jag uppe tidigare än vanligt (sovmorgon har blivit min nya grej) för att åka på njurfunktionsundersökning. Andra delen av det provet är om ca två timmar. Ikväll ska jag på bio med tjejerna - Book Club, den verkar rolig!

Imorgon och fredag ska jag faktiskt jobba i Stenungsund, eftersom de behövde lite extrapersonal. Roligt eftersom jag då får träffa Moa som jag åkte på EMP-kursen med i våras. 

Har förövrigt fortsatt ont i bröstet/lungan men eftersom jag går på en konstant morfindos på 10mg så är det för det mesta helt okej. Enligt min läkare så är det förmodligen en tumör som sitter i området som är lite större än de andra, och gör ont. Hon skulle rådfråga lungläkarna och se om det eventuellt gick att punktstråla tumören likt man har gjort på tumörerna i ryggen tidigare. Vi får väl se. 
#1 - - Pernilla Andersson:

Trevlig helg🌞🌞

#2 - - Pernilla Andersson:

Trevlig helg🌞🌞

Svar: Tack, detsamma!
Agnes