Pigg och fräsch och lite sentimental

(null)
(null)
(null)
Igår kände jag mig fräsch och ganska fin så tog de första ordentliga selfie-bilderna på riktigt länge. Jag är så himla lycklig över att jag har fått behålla mitt hår efter den senaste cellgiftsbehandlingen. Jag har visserligen tappat mycket, så det har tunnats ut extremt mycket vilket känns när jag duschar, men det syns inte tycker jag! Nu är det alltså över ett år sedan det började växa och nu kan jag ha frisyrer. Älskar det.

Igår var jag på ultraljudsundersökning på mitt hjärta (standardundersökning som jag gör några gånger per år för att kolla så att det ser bra ut, jag fick ju ett cellgift för flera år sedan som kunde vara ganska hjärt-toxiskt, dvs farligt för hjärtat). Efter det åkte jag med hela familjen upp till Åmål. Vi tittade till stugan, hälsade på liten del av släkten, åt vietnamesiska vårrullar och rensade bland gamla barnleksaker och barnkläder. Hittade mycket roligt som jag hade glömt bort. Kände en liten sorg i hjärtat över att jag inte kommer få några egna barn som kommer kunna ärva mina små kläder eller få leka med mina gamla leksaker. Men sedan lämnade vi bort en del leksaker till min moster som hon kunde ha hemma till mina kusinbarn när de kommer på besök och då kändes det bättre. Huvudsaken är att någon får leka med dem igen. 

Nu har jag precis käkat frukost och ska ta på mig lite kläder (och kanske göra någon rolig frisyr, hehe). Ska fika med mamma och pappa på Skräcklestugan.
#1 - - Marcus:

Du ser väldigt fin ut!

#2 - - Pernilla Andersson:

Du ser väldigt pigg och jättefin

Hoppas du får en trevlig helg


Svar: tack vad snäll du är!
Detsamma!
Agnes

#3 - - Beatrice :

Verkligen så himla fin😍 och dina byxor! Vart har du köpt dem? Så fina jeans 🌸

Svar: Tack! Jag har köpt de på boohoo för något år sedan. Älskar dem!
Agnes

#4 - - Anonym:

Så vacker!