Pinchos och storstädning

(null)
Efter Daniels jobb igår åkte vi med ett par arbetskompisar till Pinchos i Trollhättan. Beställde lite rosa drinkar och fick matkoma på alla tapas. De andra drog vidare efter middagen medan vi trötta pensionärer åkte hem och la oss, haha.

(null)
Idag när jag vaknade hade jag desto mer energi. Startade dagen med en latte och sedan har jag städat hela lägenheten. Jag har dammat och putsat och dammsugit varenda vrå jag kunde hitta. Nu ska jag äta dagens första mål framför "Lie to me", stekt lax och zucchini med spenat och citronmajonäs. Mums! Jag upplever att jag blir piggare på morgonen om jag äter en sen frukost/inte äter frukost så jag ska testa det i några dagar och se om det är en bra grej. Typ starta dagen med bara kaffe eller bara ett glas vatten och sedan äta mer vid lunchtid. Orkar nästan inte äta något förrän på eftermiddagen efter frukost ändå. Får testa. Har alltid varit en frukost-människa egentligen men de senaste månaderna har frukosten vart motig. 
#1 - - Pernilla Andersson:


Åh en städ dag det har jag velat ha då man känner att storstäda så hela huset glänser men den energin har msn aldrig.. det är tråkigt..

Pinchos. Så gott ställe har dock ej testat drinkarna där. Är dom goda..

Svar: Fick passa på när energin faktiskt fanns där.
Ja, drinkarna är goda. framförallt är de roliga att kolla på! ☺️
Agnes