Skogspromenad och grillning

(null)
Vaknade upp till en balkong som såg ut såhär. Förmodligen stormen som härjat i dagarna, ändå mycket märkligt att den hängt kvar?

(null)
(null)
(null)
Efter frukost någon gång kände jag att det kröp i kroppen av ångest så jag smsade mamma och sa att jag ville ut på promenad. Så jag, mamma, August och Teo promenerade längs Dalbostigen i sakta tempo (eftersom jag blir hysteriskt andfådd betydligt lättare i uppförsbackar nu för tiden).

(null)
(null)
Eftersom vädret var så fint så fick vi lust att grilla. Vi hämtade upp pappa på vägen och tog bilen till berget där vi grillade korv i lä. Mysigt.

Sedan jag kom hem så har vi tvättat här hemma, spelat Yatzy och kollat på Inferno. Nu är jag helt slut efter mycket uteluft och efter dålig sömn igårnatt. Vill bara sova, helst nyss.