Smärta + youtube

(null)
Godmorgon! Hittills har dagen startat bättre än gårdagen. Vaknade upp igår morse och hade ont i vänster bröst/lunga en liten bit under nyckelbenet. Smärtan ttappades upp under dagen igår och till natten var den riktigt jobbig. När jag vaknade imorse tog jag direkt två alvedon och två morfintabletter och nu är smärtan hanterbar, värst när jag rör på mig eller djupandas. Vad denna smärta beror på vet jag inte. Jag har avvaktat med att söka för det eftersom jag helt enkelt inte orkar med att åka fram och tillbaka till akuten och göra massa röntgen och sitta i väntrum i all evighet. Kanske väldigt naivt av mig men jag tror det kommer lugna sig om några dagar. 

Har precis ätit frukost framför youtube (älskar Margaux Dietz, enda anledningen till att jag ens kollar youtube ibland) och ska snart ta mig in i en dusch. Lina kommer förbi på te om en dryg timma och efter det kanske jag åker med mamma upp till berget och promenerar lite om det slutar regna. Men innan dess tänkte jag försöka plocka iordning lite här hemma i den mån jag klarar av med smärtan. 
#1 - - Anonym:

Vilken kämpe du är Agnes. Du skriver så himla bra på din blogg,älskar att läsa den. Blir lika glad varje gång jag tittar in här och hittar ett nytt inlägg. En önskan från mig är att du kunde uppdatera lite oftare just för att du och bloggen är så himla bra

Svar: Tack för kommentaren! Ska försöka uppdatera oftare, haha. Det kommer i lite perioder det där med bloggsuget!
Agnes